25 Nisan 2009

İnglot'ta İndirim

Daha birkaç gün önce Vespa'nın blogundaki İnglot farlara bakıp iç geçirmiştim :) İçim ne kadar temizmiş demek. Geçen gün kardeşim gelip İnglot refill farlarda %50 indirim var deyince koşarak gitmek farz oldu bana :)

Öncelikle kötü haber (benim için) palet olmadan refill far alamıyorsunuz. Ben günlük makyajımda kullandığım şeyleri yanımda taşımayı seven bir manyağım, o yüzden bavul gibi çantalarla dolaşırım hep. Ancak paletler beraberinde gezdirmek için pek ideal değil, nitekim daha önce bir MAC 4'lü paleti paramparça edip gıcık olmuşluğum var kendime. O günden beri tövbeliyim refill fara ve palete. Ama gel gelelim sırf ambalajı için 8 lira ödemek de koyuyor bana. Bu yüzden sivri zekalı bir insan olarak yeni bulduğum yöntem, farları refill alıp aynen o şekilde de kullanmak. Hem de çok az yer kaplıyorlar, süper oluyor :) Ama İnglot benim bu çakallığımı çaktı tabii... Her ne kadar "benim paletim var evde meh meh" diye yalanlar uydurmaya çalışsam bile yanımda bir delil olmadığı için kakaladılar paleti. Ne yapalım, kullanmayıp nadide bir köşede saklamak üzere bir de palet aldım. Ama kıza sordum, daha sonra o paletle gelirsem ikinci bir palet almama gerek kalmazmış. İnglot'la çakallık durumunu 1-1 eşitledim sizin anlayacağınız :)

Gelelim aldıklarıma, bu aralar kahverengi ve taupe takıntım başladı, o yüzden renklerin çoğunu bu tonlardan seçtim. Bir koyu gri ve bir de turuncu aldım değişik olarak. Alttaki fotoda resimleri var. Gördüğünüz gibi eve gelir gelmez hepsini parmakladım :)

Numaraları ise yukarıdan aşağıya ve soldan sağa olmak üzere şöyledir: 736S3, 702S3, 786S1, 784S2,791S3,735S3 (Bu da Vespa'nın ganimetleri arasında en çok beğendiğim, ancak salak gibi numarasını almadan gittiğim, amma velakin tesadüfen gidip aynısını aldığım far oliyür) 777S3 (MAC Knight Divine'a benzeyen) ve 475 (turuncu olan). Fiyatlar ise süper komik: Farların tanesi 5.5 YTL, palet ise 15 YTL! MAC ile karşılaştırınca insan bedavaya almış gibi hissediyor kendini :) Üstelik yapıları ve pigmentasyonlarını da çok beğendim, makyajımda kullanınca daha ayrıntılı yorumlar yazacağım.

5 yorum:

  1. Güle güle kullan hepsini inşallah iyi bişeye vesile oldum ben çok memnun kaldım inglotdan. Gerçi hoşbaşka markada elimde olan renkleri gittim aldım ama neyse (:

    Inglotun bu mantığını anlamaıyorum açıkçası ne demek paleti yanımda taşımak? Yahu istediğim zaman alırım refil far belki duvarlarmı kaplamak istiyorum refil far ve allıkla kime ne??? Bunu mağza içinde daha kibar bi dille dile getirdiğimde satıcı kız bana aynen şunu demişti "e o zaman biz nasıl satıcaz kutulu farları herkes refill alır" alla alla amaç isteyene far paleti seçeneğini sunmak mı yoksa zorla bişeyler aldırmak mı? Tabiki palet de alınmalı o da bi rahatlık ama karşınıza geçip paletsiz gelene far yok denmesi biraz tuhaf ((:

    Müşteri: Örtmenim paletimi getirdim
    Inglot: Aferim yavrum geç al farlarını

    Uzun oldu mesajım kusura bakma...

    YanıtlaSil
  2. ay çok güzelmiş bunlar xuxucum güle güle kullan :) dün ebvata da diyodu, acayip bi indirim var koş koş diye eheheh demek ki inglot'ya gitmek bana farz oldu :P 5.5 tl'ye far ya çok komik :P peki sim durumu nasıl? forumda kızlar sim değil pul mübarek diyolardı da :S ben de bahar nedeniyle pembelere taktım :) pembe almak istiyorum bir sürü bir sürü :)

    YanıtlaSil
  3. Vespa, ben de sinir oldum ama ikna edemeyince mecbur aldım :] Hiç kullanmayacağım bir şeye de 15 lira vermiş oldum sayelerinde. Ama şöyle düşününce: MAC refill 25 YTL, İnglot palet+bir far 20.5 YTL, her halükarda kardayım :] Ama İnglot'a bu paletle güzel bir kazık atmadan içim rahat etmeyecek :]

    Marjo, ben özellikle tümünü sedefli olanlardan seçtim, yani MAC'in Frost farlarının yapısına benzeyenleri, ama gerçekten pul kadar simleri olanlar da vardı... Seçerken dikkatli olmak gerekiyor, bakınca mat gözüken bir far eline sürünce düğün simi gibi parlıyor :]

    Bu arada not, az önce Marjo'ya yapısını söyleyebilmek için MAC'in birkaç farı ile Inglot farlarını yanyana sürdüm, sonra işim bitince elimi şöyle bir sildim, Inglotlardan eser yok ama MAC'ler öyle duruyor :] Bir de bazla deneyeyim bakalım... Ama sonuç olarak kalıcılık yönünden MAC kadar iyi olmadıkları test edilip onaylandı :]

    YanıtlaSil
  4. xuxucum,güle güle kullan canım.Renkler çok güzel,süper smokeyler çıkar bu paletten.Bu arada ben inglottan kaç senedir ürün alıyorum,refill far alırken(mesela daha cumartesi 5 tane aldım blogumda okumuşundur)paletiniz var mı,paletsiz veremeyiz diye bir şeyle hiç karşılaşmadım.Tırsıyolar sanırım benden,konuşturmuyorum ki hiç heheeee:))

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler ebvata, ben de çok beğendim renklerimin hepsini övünmek gibi olmasın. Hatta dün bir makyaj yaptım painterly paint pot ile, kalıcılık konusunda da tam notu verdim. Yolum düşerse indirim bitmeden birkaç tane daha alacağım :] Senin farlarını da gördüm, ben kahveleri, sen cıvıl cıvıl renkleri toplamışız valla, kendimi depresif buldum seninkileri görünce :]

    YanıtlaSil