21 Mart 2009

Merhaba babında bir yazı

Herkese selam. Bu blogda, yıllardır deneyip de başaramadığım kilo verme mücadelemi sizlere aktaracağım. Ve tekrar rejime başlayarak 2009 sonuna kadar hedeflediğim kiloya ulaşacağım. Bu uzun ve acı verici bir süreç olacak, bu süreçte beni yalnız bırakmayacak olan tüm okuyuculara şimdiden teşekkür ederim.

Biraz kendimden bahsetmek gerekirse: 25 yaşındayım, 173 cm boyunda, 93 kilo ağırlığındayım. Kısacası hem enine hem boyuna. Kendimi bildim bileli kiloluydum. Ancak üniversite 3. sınıftan itibaren işler çığırından çıktı ve ben kendimi bir anda 21 kilo almış olarak buluverdim. İşte o 21 kiloyu 2009'un sonuna kadar vermeyi hedefliyorum. Bu sefer olacak!

7 yorum:

  1. Hee, bu arada bir yanlış anlaşılmaya meydan vermemek için düzeltme koyayım. Üniversiteden 21 yaşında mezun oldum. Yani bu kiloları 5 yıldır taşıyorum!

    YanıtlaSil
  2. Bebeklikten beri tombul,kilolarıyla barışık,ama yaş ilerledikçe sağlık sorunları çıkar diye hafiften tırsmaya başlamış biri olarak destekliyorum seni.Blogunun hayırlı olsun,bol şanslar canım :*

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim ebvata :**

    YanıtlaSil
  4. hem blogunu hayirlayayim dedim xuxucum hem de belirtmek istedim... sonuna kadar yanindayim canim :* :)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim tinkerbell, öpüyorum destekçilerimi :**

    YanıtlaSil
  6. xuxucum hayırlı olsun bloğun :))) ben de destekçin olayım, birlikte verelim kilolarımızı :D

    YanıtlaSil
  7. teşekkürler marjocum, valla dibine vurdum yemeğin, yüzeye çıkmayı bekliyorum artık :)

    YanıtlaSil